| View previous topic :: View next topic |
André/SU

Joined: 17 Dec 2004 Posts: 3687 Klub: Viborgensernes Fodsportsforening Fraktion: Shamrock Ultras '04
|
Posted: Fri Jul 23, 2010 7:09 pm Post subject: |
|
|
|
Der har vel aldrig været tvivl om, at George skulle videre på et tidspunkt. At det så er nu, hvor han måske har udviklet sig så meget, som han har mulighed for her, og hvor vi står og mangler penge, ser jeg intet problem i.
Derudover er det glædeligt, hvis han ryger til udlandet. Han har heller ikke lyst til at skifte til et andet sted i Danmark af respekt for VFF og fansene. Klubben har sagt, at de gerne vil have ham til at skifte, så man må formode, at de har udset sig en billigere erstatning. Måske en Cagara?
Vi står i en dybt alvorlig situation økonomisk. Jeg håber inderligt, at folk herinde vil tænke lidt ekstra over, om ikke de har 200, 500 eller 1000 kroner til klubben. _________________ Tak For Gode Som For Onde År |
|
| Back to top |
|
|
Oe

Joined: 28 Nov 2007 Posts: 355 Klub: Viborg Fodsports forening 1896 Fraktion: Shamrock Ultras 04'
|
|
| Back to top |
|
|
André/SU

Joined: 17 Dec 2004 Posts: 3687 Klub: Viborgensernes Fodsportsforening Fraktion: Shamrock Ultras '04
|
Posted: Tue Jul 27, 2010 5:02 pm Post subject: |
|
|
|
Kryger er i øvrigt blevet far. Hans baby ligner en mongol, præcis som ham selv. _________________ Tak For Gode Som For Onde År |
|
| Back to top |
|
|
Gennaro Fanatikos

Joined: 17 Dec 2004 Posts: 4760 Klub: Viborg Fraktion: Fanatikos
|
Posted: Tue Jul 27, 2010 5:07 pm Post subject: |
|
|
|
Der døde jeg lige af grin!! _________________ 1896 |
|
| Back to top |
|
|
Kaas/cu2000

Joined: 21 Dec 2004 Posts: 231 Klub: Viborg Fraktion: Cu2000
|
|
| Back to top |
|
|
Kenny

Joined: 01 Aug 2005 Posts: 1158 Klub: Viborg FF Fraktion: Fanatikos/ Surrender Crew
|
Posted: Thu Jul 29, 2010 3:09 pm Post subject: |
|
|
|
Enig. Alexander kan sagtens fylde pladsen ud ved siden af Jide (som vi har skrevet med, eller hvad??)
Og nu skal der bare hentes noget ind - skønt det er svært at indstille sig på, at der kommer ret meget andet end røv billige spillere, der mest skal ses som gardering. Tvivler på kvaliteten kommer i dette transfervindue!
Det er klart vi skal spare, men det er virkelig pisse nedren at sidde og se sin klub holde ophørsudsalg!!
Syntes også det skinner igennem, i forskellige interviews med Lars Søndergaard, at han er lettere frustreret over truppens tilstand! _________________ When football lost its innocence – it gave birth to fashion! |
|
| Back to top |
|
|
Gennaro Fanatikos

Joined: 17 Dec 2004 Posts: 4760 Klub: Viborg Fraktion: Fanatikos
|
Posted: Thu Jul 29, 2010 6:42 pm Post subject: |
|
|
|
Jeg venter i spænding på solide indkøb til alle kæder.. _________________ 1896 |
|
| Back to top |
|
|
E.Thulstrup

Joined: 28 Sep 2009 Posts: 84 Klub: Viborg Fraktion: Shamrock Ungdom.
|
Posted: Thu Jul 29, 2010 7:38 pm Post subject: |
|
|
|
Man kan da sige at Morten Jensen lytter til os.
Da vi råbte "FK på banen, vi vel have FK på banen."
Så fik vi dem også på banen en efter en!.....
Måske han skulle lade nogle spiller blive, eller købe nogle nye spiller. _________________ VILD UNGDOM! |
|
| Back to top |
|
|
Oe

Joined: 28 Nov 2007 Posts: 355 Klub: Viborg Fodsports forening 1896 Fraktion: Shamrock Ultras 04'
|
|
| Back to top |
|
|
GreenDeamon

Joined: 13 Apr 2006 Posts: 428 Klub: VFF Fraktion: One Man Army
|
Posted: Wed Aug 04, 2010 1:42 pm Post subject: |
|
|
|
| Oe wrote: | http://www.viborg-folkeblad.dk/article/20100804/SPORTVSF/708049833/1284
Han kunne være mega nice at få tilbage til klubben! Rutine, grønt hjerte og han har stadig meget højt niveau! |
Uden tvivl, men det tror jeg er ønsketænkning.. _________________ "Non urinat in ventum" |
|
| Back to top |
|
|
Oe

|
Posted: Wed Aug 04, 2010 1:56 pm Post subject: |
|
|
|
I know... :/ _________________ I have nothing to offer but blood, toil, tears and sweat
Winston Churchill |
|
| Back to top |
|
|
Nicolai

Joined: 10 Aug 2006 Posts: 609 Klub: Viborg FF Fraktion: Shamrock Ultras
|
|
| Back to top |
|
|
Oksen/SU

Joined: 17 Dec 2004 Posts: 638 Klub: Viborg FF Fraktion: Shamrock Ultras
|
Posted: Sat Aug 07, 2010 2:18 pm Post subject: |
|
|
|
Helt enig. Især tror jeg, at en Kjærulff vil være god i 1. division. _________________ ... Laver kaos nede bagerst, hvis vi ikke er forrest! |
|
| Back to top |
|
|
McManus

Joined: 17 Dec 2004 Posts: 1807 Klub: Viborg FF Fraktion: Shamrock Ultras Viborg
|
Posted: Sat Aug 07, 2010 2:27 pm Post subject: |
|
|
|
Helt sikkert nogle klasse indkøb! Jeg er sikker på at Kjærulff nok skal score sine mål og Melchiorsen lyder præcis som den type spiller vi har manglet. Hvilket Kjærulff jo så også vil være, hvis han scorer sine mål! _________________ Vincent Scully & John Lemon. Og en neger i Stone!!! |
|
| Back to top |
|
|
Kenny

Joined: 01 Aug 2005 Posts: 1158 Klub: Viborg FF Fraktion: Fanatikos/ Surrender Crew
|
Posted: Sat Aug 07, 2010 2:34 pm Post subject: |
|
|
|
Super godt at der endelig sker noget! Ret beset kan man nok heller ikke tillade sig at være utilfreds med signingerne, vores situation taget i betragtning!
Melchiorsen opfylder i hvert fald mine forventninger til den midtbanespiller, som vi har manglet. Det virker solidt og velovervejet af Lars Søndergaard! Glæder mig til at se hvad han kan!
Hvad angår Kjærulff, så forbeholder jeg mig retten til at være en smule skuffet. Jeg forstår godt ideen i at tilknytte spillere der kan spille flere pladser, da det gør os mere fleksible overfor skader og karantæner på en smal trup. Og helt sikkert er Kjærulff bedre end SUV i front, så også her vinder vi! MEN jeg ville nu nok gerne have set en spiller der udelukkende var bomber - da vi virkelig har manglet målene så meget at 15 kasser ekstra er behøvet! Emmanuel Ake havde været klasse.
Det er imiddlertid ikke tilfældet, så jeg byder begge spillere velkommen og håber på at Kjærulff laver en Thorsen og totalt modbevise ved at bombe kasser ind!
Sæt igang ny sæson! _________________ When football lost its innocence – it gave birth to fashion! |
|
| Back to top |
|
|
Kenny

|
Posted: Tue Aug 10, 2010 3:24 pm Post subject: |
|
|
|
http://www.bold.dk/nyt/Akes-klubjagt-fortsaetter
Kom nu!
Det virker som om Ake er til at forhandle med, ligesom Køge!
Får vi desuden skudt Kirk af til Hobro, som der går rygter om - så må de sidste klinker kunne bruges her. Forsøget burde, efter min mening, i hvert fald gøres! _________________ When football lost its innocence – it gave birth to fashion! |
|
| Back to top |
|
|
Dude
Joined: 07 Jan 2008 Posts: 38 Klub: Viborg FF Fraktion: none
|
Posted: Wed Aug 11, 2010 1:50 pm Post subject: |
|
|
|
Ifølge dagens udgave af Nordjyske er kirk på plads i Hobro, der mangler bare en spilletilladelse.
Vi skal have en 2.keeper. evt. Casper Jacobsen igen.. whatever, bare noget billigt og rutineret.
Ja, sæt penge i Ake. |
|
| Back to top |
|
|
Kenny

|
Posted: Sun Aug 15, 2010 8:38 pm Post subject: |
|
|
|
Nogen der så kampen i dag, og kan berette om hvor vidt det er nu man skal finde skamlen og rebet frem, eller der overhovedet er noget at være positiv overfor resten af sæsonen!?
Umiddelbart fedt at Kjærulff scorer, det kan være lovende takter. Det tyder dog på at ganske mange af spillerne har været røv og nøgler i dag! _________________ When football lost its innocence – it gave birth to fashion! |
|
| Back to top |
|
|
SS/FANATICS

Joined: 16 May 2010 Posts: 13 Klub: Slagelse Fraktion: Slagelse Fanatics
|
|
| Back to top |
|
|
Kenny

|
Posted: Sun Aug 15, 2010 11:12 pm Post subject: |
|
|
|
Lige præcis fordi jeg ikke kan bruge klubbernes kampreferater til noget, skriver jeg herinde.
De er så partiske og usaglige som noget kan være - og det gælder begge lejre.
Værst af alt er dog vff.dk, der skal man stå model til megen omgang røgslør fra Skjold 100, aka Lars Søndergaard, der liige har den rette opskrift til en sejr skal skrues!
Men ok, det ser ud til jeg må nøjes med disse referater! _________________ When football lost its innocence – it gave birth to fashion! |
|
| Back to top |
|
|
McManus

Joined: 17 Dec 2004 Posts: 1807 Klub: Viborg FF Fraktion: Shamrock Ultras Viborg
|
Posted: Sun Aug 15, 2010 11:39 pm Post subject: |
|
|
|
Det er satme godt nok længe siden jeg har været så sur efter et nederlag. Vi sad totalt på dem i 1. halvleg, uden dog at komme til de store chancer. I 2. halvleg falder vi simpelthen sammen og taber det hele på jorden.
En række spillere vil helt sikkert have svært ved at se sig selv i øjnene efter en kamp som idag, ligesom jeg ikke fatter at vi igen-igen stiller op med kun en enkelt angriber.
Men fuck det. Gider fanme ikke sidde og nævne navne så vi alle kan gøre dem til syndebukke for vores misarable sæsonstart. Vi har en ny kamp på fredag og den skal bare vindes. Så simpelt er det.
Folk vi ikke kan bruge på banen er folk der ikke kan sætte sig op til at spille på dette niveau. Præcis som det er med folk på tribunen. _________________ Vincent Scully & John Lemon. Og en neger i Stone!!! |
|
| Back to top |
|
|
E.Thulstrup

Joined: 28 Sep 2009 Posts: 84 Klub: Viborg Fraktion: Shamrock Ungdom.
|
|
| Back to top |
|
|
Oe

|
Posted: Thu Aug 26, 2010 12:46 pm Post subject: |
|
|
|
http://vff.dk/ContentId/13031/Default.aspx
Det er jo alt for nice! Vi får jo, for første gang i laaaang tid, et super godt angreb! _________________ I have nothing to offer but blood, toil, tears and sweat
Winston Churchill |
|
| Back to top |
|
|
Kenny

|
Posted: Thu Aug 26, 2010 2:28 pm Post subject: |
|
|
|
Udemærket!! Er nok mest glad for den korte kontrakt, der tvinger ham til at bevise sit værd i de 4 måneder - det virker som den rigtige løsning. Og så ser vores angreb da for alvor ud til at kunne lave nogle af de kasser vi har savnet i sidste sæson. Jeg er positivt indstillet overfor Bræmer...han har tidligere vist klassen i Aab. Spørgsmålet er så hvor længe han skal bruge på at finde sit gamle niveau!
Men god signing!! _________________ When football lost its innocence – it gave birth to fashion! |
|
| Back to top |
|
|
Oksen/SU

Joined: 17 Dec 2004 Posts: 638 Klub: Viborg FF Fraktion: Shamrock Ultras
|
Posted: Thu Aug 26, 2010 2:43 pm Post subject: |
|
|
|
Helt enig. Bræmer er en aldeles lovende signing, og han har både i AaB og AB (indtil nepotismen fik en afgørende) rolle bevist, at han kan score mål, når han får tillid. Det må da forhåbentlig også være slut med Lars' 4-5-1-mareridt nu... _________________ ... Laver kaos nede bagerst, hvis vi ikke er forrest! |
|
| Back to top |
|
|